26.05.2020

Forssan kuvataidekoulun lopputyönäyttely 2.6.-7.6.

Forssan lasten ja nuorten kuvataidekoulun valmistuvien opiskelijoiden lopputyönäyttely aukeaa Forssan museolla tiistaina 2.6.2020.

Näyttelyssä on esillä teoksia kahdeltatoista nuorelta taiteentekijältä. Jokainen opiskelija on työskennellyt itsenäisesti valitsemansa tekniikan ja aiheen parissa koko lukuvuoden.  Lopputyönäyttely siirtyi aiotusta huhtikuusta kesäkuun alkuun koronaviruspandemiasta johtuneen museon sulkemisen vuoksi.

Esillä Galleria Moletissa  on opiskelijoiden omien, erilaisin tekniikoin toteutettujen lopputöiden lisäksi yhteistaideteos, jota opiskelijat ovat kukin työstäneet tahollaan. Teos kuvaa kuluneen, erikoisen kevään tuntoja.

Forssan museo on avoinna ti-pe 10-16, la-su 12-16. Teokset ovat esillä sunnuntaihin 7.6. klo 15.30 asti.

Näyttelyyn on vapaa pääsy. Tervetuloa tutustumaan!

Kuvataidekoulun lopputyönäyttelyn julisteessa on yksityiskohtia näyttelyn teoksista.

Forssan kuvataidekoulun lopputyönäyttely 2.6.-7.6.