23.02.2016

Näyttelygraafikko haussa:

Forssan museo etsii näyttelygraafikkoa/-suunnittelijaa kiertonäyttelyn ulkoasun suunnittelijaksi.

Kiertonäyttely esittelee suomalaisen vaikuttajanaisen Miina Sillanpään (1866-1952), ja se kiertää Kanta-Hämeen ja Helsingin seudun kirjastoissa kesäkuusta 2016 –syksyyn 2017. Kohderyhmänä ovat nuoret, näyttelyn pitää olla pieneen tilaan pakkautuva, helppo ripustaa, tilan mukaan muuntuva. Kokemus näyttely/ messugrafiikasta ja tila/materiaaliratkaisuista auttaa tehtävässä.

Näyttelyn toteuttavat Forssan museo ja Miina Sillanpään Seura HOK-Elannon ja Tradekan tuella.

Vinkkaa itsestäsi tai hyväksi tuntemastasi/ lupaavasta näyttelygraafikosta! Vinkkien perusteella lähetämme suunnittelusta tarjouspyynnöt. Työ tulee tehtäväksi maaliskuun lopulla.

Yhteys: Kati Kivimäki, p. 03-4141 5837 tai sähköpostilla.