08.12.2011

Keskustelu- ja muistelutilaisuus Forssan tekstiiliteollisuudesta 12.1.2012 Tehtaankoululla

Oletko sinä tai perheenjäsenesi ollut töissä kutomossa, viimeistämössä tai muovitehtaalla? Onko ateljee, konttori, ruokala, tehtaankauppa tai voimalaitos ollut työpaikkasi? Ehkä forssalainen tekstiiliteollisuus on tullut sinulle muuten tutuksi?

Forssan museon ”Muistoja Kutomolta 1979-2009” –muistitietoprojekti järjestää keskustelu- ja muistelutilaisuuden Finlayson Oy:n ja Finlayson Forssa Oy:n viimeisistä vuosikymmenistä.

Kaikille avoin tilaisuus järjestetään torstaina 12.1.2012 klo 14-16 Tehtaankoululla (Puutarhakatu 4, Forssa). Ennen tilaisuuden alkua on kahvitarjoilu klo 13 lähtien.

Muistelun avuksi ja keskustelun herättämiseksi tilaisuudessa esitetään valokuvia eri vuosikymmeniltä. Tilaisuus nauhoitetaan ja tallennetaan Forssan museon arkistoon.

Kaikki muistot ovat arvokkaita ja tärkeitä. Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja muistelemaan!

Lisätietoja:

Maria Vanha-Similä