What's on

23 Sep 2018

Anne Heinonen: Taidenäyttelyn avajaiset 25.9. klo 18

Kymmenen vuotta sitten Anne Heinonen lähti vuodeksi Afrikkaan, eikä hän sen jälkeen osannut palata entiseen. Hän alkoi tehdä pitkiä matkoja eri puolille maailmaa, aluksi etenkin Afrikkaan. Noilta matkoilta ovat syntyneet näyttelyt Paikkani maailmassa ja Unia Afrikasta, jotka ovat esillä Forssan museon Aulagalleriassa 25.9. - 21.10.2018.

Tervetuloa avaamaan kanssamme Anne Heinosen taidenäyttelyitä yleisölle avoimien avajaisten merkeissä tiistaina 25.9. klo 18.

Forssan museo, Aulagalleria
Wahreninkatu 12

We are celebrating the opening of a new art exhibition in our gallery on tuesday the 25th of September at 6 PM. Artist Anne Heinonen and Forssa museum invites you to join us the openig night to view the artwork and meet with the artist. The event is open for everyone. No entrance fee.

Welcome!

Forssa museum Gallery